LetMeRepair är din partner i hela logistikprocessen, som går långt utöver en standard hämtning, packning och sändning av paket. Vi ser till att dina varor lagras på ett lämpligt sätt, byggs sedan eller anpassas till kundens order och packas för att slutligen levereras till kunden på ett överenskommet sätt. Vid behov utförs leveranser till kunder från hela norden genom våra egna medarbetare som installerar produkten och utför den första uppstarten och kontrollerar funktionaliteten.
Retur av varor kan inte helt förhindras. Vi hjälper dig att se till att returen är korrekt motiverad och uppfyller alla överenskomna kriterier. Efter att ha verifierat returens giltighet accepterar vi den returnerade produkten, vi reparerar den eller förnyar den till överenskommen nivån. Vi kontrollerar också produktens fysiska tillstånd genom optisk inspektion och förbereder produkten för återförsäljning!
När en kund får problem med er enhet, kommer LetMeRepair ta hand om det på dina vägnar. Vi stöder era kunder under hela serviceprocessen, från den första kontakten tills kunden får sin reparerade och fungerande enhet. När enheten är för stor för transport, skickar vi helt enkelt vår tekniker för att reparera produkten hos kunden.
Förutom konsumentprodukter stöder LetMeRepair ett brett sortiment av professionella produkter som kräver en icke-standardiserad garantiservice. Med hjälp av ett specialiserat IT-system hanterar vi den installerade utrustningen och upprätthåller den uppsatta servicenivån. Ett välbalanserat servicepaket, inklusive regelbundet underhåll, telefontekniskt stöd och våra tekniker från hela landet, garanterar kortast möjliga driftstopp på era produkter.
Utvalda företag från EMEA-regionen med vilka vi arbetar